یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
 

اخبار

تازه ترین خدمات سازمان بنادر برای مسافران دریایی ؛از فروش بلیط اینترنتی تا اعلام خطوط جدید و امداد و نجات شبانه روزی

تازه ترین خدمات سازمان بنادر برای مسافران دریایی ؛از فروش بلیط اینترنتی تا اعلام خطوط جدید و امداد و نجات شبانه روزی
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : پیش بینی و برنامه ریزی های ما برای مراجعه به ترمینال های مسافران دریایی در سال جاری 18 میلیون مسافر است به همین منظور برای ارائه خدمات بهتر و مراجعه کمتر مسافران به ترمینالها مسافری فروش بلیط به صورت اینترنتی در سایت سازمان بنادر و دریانوردی را در دستورکار خود قرار داده ایم .

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: برای رفاه حال هموطنان که قصد مسافرت دریایی به بنادرو جزایر کشور را دارند فروش بلیط به صورت  اینترنتی در سایت سازمان بنادر و دریانوردی برنامه ریزی کرده ایم.

محمد سعیدنژاد افزود : توصیه ما به همه هموطنان عزیز برای خدمات دهی بهتر و مراجعه کمتر به ترمینالهای مسافری دریایی این است قبل از مراجعه به ترمینالهای مسافری دریایی نسبت به تهیه بلیط خود از طریق شبکه اینترنتی سازمان بنادر و دریانوردی و به زمان حرکت درج شده در بلیط و از طریق ترمینالهای مجاز و شناورهای مجاز و مطمئن اقدام نمایند.

مهندس سعید نژاد تصریح کرد: از دیگر خدمات سازمان بنادر و دریانوردی برای اشاعه فرهنگ دریانوردی و مسافرت های دریایی سرویس دهی خطوط جدید برای مقاصد جدید بین جزایر بنادر کشور پیش بینی کرده ایم که هموطنان برای اطلاعات بیشتر می توانند به سایت سازمان بنادر و دریانوردی مراجعه کنند.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: از آنجایی که موضوع ایمنی مهمترین نکته در سفرهای دریایی است سازمان بنادر و دریانوردی برای یک مسافرت ایمن نسبت به تامین و تجهیز ترمینالهای دریایی ، آماده سازی تجهیزات شناورها ، بازسازی و تعمیرات اساسی شناورها و اختصاص قایقهای جستجو و نجات دریایی برای ارائه خدمات بهتر به صورت شبانه روزی برای مسافران اقدام نموده است .

لازم به ذکر است که علاقه مندان به سفر دریایی جهت تهیه بلیط اینترنتی می توانندبه اینجا مراجعه کنند.

۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ۱۰:۱۰
مرکز روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۶۰۲

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید